سلامي بر بينندگان و درود بر نظر دهندگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
منو بیخیال برو تو وب حال کن
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Alternative content


بررسي حوادث اخير كشورهاي عربي اسلامي خاورميانه
نویسنده : سعید حیدری
تاریخ : سه شنبه 29 / 5 / 1391

 

خاورميانه جديد در قلمرو تمدن بزرگ اسلامي
«بن علي از تونس گريخت، حضور ده ها هزار مصري در نزديكي كاخ مبارك، موج تظاهرات «خشم» سراسر مصر را فرا گرفت، اوجگيري اعتراض ها به دولت اردن، تلاش كاخ سفيد براي هدايت ناآرامي هاي خاورميانه، عربستان اتاق فكر ديكتاتورهاي عرب است، اسلامگرايان اردن خواستار اصلاحات كامل در كشور شدند، قيام مردمي سراسر كشورهاي عربي را فراخواهد گرفت، دامنه اعتراضات در يمن و اردن هر روز گسترده تر مي شود و...»
آنچه خوانديد تيتر اخباري است كه در روزهاي اخير در صدر خبرهاي رسانه هاي جهان قرار گرفته و حكايت از تحولات گسترده اي در خاورميانه دارد.
قيام همه جانبه دنياي اسلام در كشورهاي عربي كه هر روز دامنه وسيعي را شامل مي شود از تونس آغاز و در يمن و اردن تداوم يافت و در مصر به عنوان محوريت جهان عرب به اوج خود رسيد و اكنون درحال بسط و گسترش در تمامي كشورهاي ديكتاتور عربي در خاورميانه است.
امروز دوازدهم بهمن و اولين روز از دهه مبارك فجر است. ايام فرخنده و مباركي كه در 32سال پيش در چنين روزهايي نظام ديكتاتوري و مستبد پهلوي در ايران اسلامي و با انقلاب عظيم مردمي به پايان رسيد و با رهبري امام خميني(ره) جمهوري اسلامي و نظام ولايت فقيه در كشورمان پايه ريزي شد.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...
چشم انداز جمهوري اسلامي ايران در افق 20 سال آينده
نویسنده : سعید حیدری
تاریخ : پنج شنبه 28 / 2 / 1391

در افق 20 ساله :
ايران كشوري است توسعه يافته با جايگاه اول اقتصادي، علمي وفناوري در سطح منطقه با هويت اسلامي و انقلابي الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و موثر در روابط بين الملل.
مقدمه:

با شروع كار در دبيرخانه تشخيص مصلحت نظام (1376)متوجه شديم كه سياستهاي كلي نظام در يك جهت خاص و معيني تدوين نمي شود.لذا در سال 1378 بحثي تحت عنوان "افق آينده" در دبيرخانه مجمع تشخيص آغاز گرديدو در اين مسير روشن شد كه مفهومي در برنامه ريزي و مديريت هاي كلان در جهان تحت عنوان "چشم انداز" راه پيدا كرده است كه مطابق با خواسته¬هاي ما نيز مي باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باغچه تنهایی و آدرس saeid91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 70
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 218
:: بازدید ماه : 296
:: بازدید سال : 1314
:: بازدید کلی : 169038

RSS

Powered By
loxblog.Com